Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΚΑΙ...

Tubertini KMR 925 (τρίσπαστο, εγγλέζικου τύπου, με μήκος 4,80 m).
Αλλαγή των απλών οδηγών (οι περισσότεροι είχαν στραβώσει
με τη χρήση και την άτσαλη μεταφορά) με τιτανίου και φυσικά
το απλό μαύρο δέσιμο που υπήρχε, αντικαταστάθηκε μ' αυτό
που φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία.

...ξεκίνημα με μια καινούργια (για εμένα φυσικά) τρέλα!
Οι διακοπές τελείωσαν και σιγά σιγά επιστρέψαμε (οι περισσότεροι όχι όλοι ακόμα) στις δουλειές μας. Τα ψάρια απ' ότι έμαθα και σίγουρα θα το ζήσατε κι εσείς, για μια ακόμα φορά ήταν από λίγα έως ελάχιστα. Δεδομένου ότι προσωπικά το πίστευα, γιατί το ίδιο μου συμβαίνει σχεδόν πάντα τα τελευταία καλοκαίρια, αποφάσισα ν' ασχοληθώ με κάτι πιο εποικοδομητικό αυτή τη φορά και να σταματήσω να "χάνω" το χρόνο μου περιμένοντας μέσα στην αφόρητη ζέστη, να τσιμπήσουν τα λιγοστά ψάρια που υπήρχαν εδώ κι εκεί. Όχι ότι φυσικά δεν ψάρεψα ή δεν προσπάθησα, απλά φέτος το έκανα από ελάχιστα έως καθόλου. Έτσι λοιπόν, αυτό το καλοκαίρι που μας πέρασε, προτίμησα να ασχοληθώ με την επισκευή και τη διακόσμηση των καλαμιών μου και σας παρουσιάζω μερικά απλά και σχετικά εύκολα δείγματα. Θα ακολουθήσουν κι άλλα και αν υπάρξει ενδιαφέρον, ίσως να κάνω και μερική αναφορά στον τρόπο με τον οποίο φτιάχνονται.

Στο πρώτο στέλεχος, ανάμεσα από τους δυο οδηγούς, έφτιαξα το παραπάνω σχέδιο, το οποίο απεικονίζει ένα... κινέζικο δράκο. Φυσικά, δεν έχω ακόμα βάλει κόλλα, θα γίνει όμως μέσα στις επόμενες ημέρες.

Προς το παρών κι επειδή η ζέστη δεν λέει να φύγει, έχω χρόνο να τελειώσω μερικά ακόμα καλάμια και να φτιάξω και κανένα ψαροκόκαλο του "Φάνη" (Δημήτρη Αντύπα) στο καλάμι του, γιατί σε λίγο θ' αρχίσει να γκρινιάζει και δεν τον αντέχω. Άσε που από αντίδραση και μόνο, είναι ικανός να πάει και να "σηκώσει" ότι λαβράκια βρει και να μου φέρνει μόνο τις φωτογραφίες κι αυτές από το κινητό του...

Γιάννης Γιατράκος

Η συνέχεια, εδώ

6 σχόλια :

  1. tass είπε...

    Βαλε και εμενα στην λιστα αναμονης

  2. elper είπε...

    Συγχαρητήρια Γιάννη.
    Περιμένουμε...

  3. Stamatis_t είπε...

    Μπράβο ρε Γιάννο.
    Στην κυριολεξία "κεντάς".

  4. loumoumpa είπε...

    Θα πεις και σε μας πως γίνεται

  5. observ8 είπε...

    o agonas stin korintho pote tha ginoune?

  6. rouvasi είπε...

    Συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά, περιμένω την συνέχεια